středa 27. dubna 2016

SLAVÍME A DORTUJEME



Poslední dny se u mě nesou v duchu oslav...
Pokud jsem pozvaná jako host, řeším dárek.
Pokud jsem hostitel, musím se postarat o spokojenost chuťových buněk hostů :-).

Minulý víkend jsem zažila neopakovatelnou oslavu krásných kulatin. Bylo super a skvělá zábava.
A nemusela jsem se starat o nic, jen vymyslet vtipný a originální dárek...

A pak mi to nastalo.
David své první kulatiny v životě...
Mohl si pozvat kamarády.
A na mě bylo udělat dort, který pobaví. Děti milují potahované dorty na nějaké oblíbené téma...


Nejsem žádná cukrářka, ale dorty mě baví. Dělám sice 2, maximálně 3 do roka,  vždy dopředu konzultujeme, jaký by to měl být.
Snažím se.
Nad zdobením trávím spoustu času, do dokonalosti daleko...
Mám radost i z toho, jak jej děti ,,tajně" chodí okukovat do lednice.
A pak to nastane. Rozkrájí se a je po nadšení, protože mám doma ,,frflaly". Zkusila jsem jich spoustu, dospělí nadšeni, ( doufám, že ne jen ze slušnosti ke mě), děti ochutnají a konec.
Hledala jsem.
A našla !!!
Na jednou úžasném blogu. Doporučuji všem !

Jak autorka píše, nemusí se plnit.
Plnila jsem. Krémem z receptu. A džemem z černého rybízu.
Pak přišlo zdobení. No, neumím, to...
Ale očividně nedostatky vadily jen mě, David byl fakt nadšen, zrovna tak jeho hosté.
A všichni si pochutnali :-)


Tento dort byl upečen z jedné dávky dle receptu. Ve zdobení mám značné nedostatky, ale snad to někdy dotáhnu.Bohužel jsem nezvážila.

 
Nadšení veliké a nefalšované...

Po dětské oslavě nastal čas na přípravu dortu pro rodinnou sešlost.
Tentokrát všeobecně oblíbené téma, takže jahody :-)
Jsme velká rodina.... A to fakt.
Takže znovu. A z trojité dávky! ( s potažením měl asi 5 Kg)
A zase se celý snědl. Asi bude fakt dobrý !

Přidat popisek



Čerstvá máta nejenže dekoruje, ale s jahodami vytvoří krásnou chuťovou harmonii...



Řez dortem...

Doporučuji  vyzkoušet.

Krásný den. Andrea

PS : Není pro redukční dietáře !!!

2 komentáře :

  1. Miluju tulipány. Dokážu se na ně dívat hodiny...
    Hezké.
    M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marky, i já, momentálně nejvíc žluté, nevím proč :-)

      Vymazat