čtvrtek 7. dubna 2016

MALUJU A MILUJU ...


Miluju jaro... to už jsem sice psala,  ale stále více se to venku jaru podobá.
Napadlo mě tedy vylepšit šatník,  nejen sobě,  něčím originálním.
Kdysi dávno, ( v pubertě, takže tedy hodně dávno), jsem zkoušela pomalovávat kromě triček svoje rifle a riflové kraťasy.  Myslím,  že tenkrát frčeli Šmoulové...




 Plánovala jsem to už hodně dlouho, ale nebyl stále čas...
 Stalo se jedno nedělní ráno.
 Děti byly mimořádně pryč, nemohla jsem dýl spát a pustila se tedy do díla...
 A samozřejmě, panenka musí být.. aspoň namalovaná :-)

Můj první pokus
Adrianka spokojená

 Dalším kouskem, který podlehl mému malířskému zápalu, byly čistě bílé kecky, koupené už loni,
 právě pro tento účel...

Tyhle kecky ve mě evokují dovolenou u moře....


 Zkusila jsem zkrášlit i kecky tmavšího základu...

Na tmavším základu vynikne víc malba


 Riflová sukýnka pro větší slečnu

Tahle víla plní přání.... pokud ne, aspoň čaruje ledové květy :-)


 A z těchto riflí mám fakt radost...Koupila jsem je v sekáči za pár korun, kvůli riflovině, mám v
 plánu  šít z kousků riflovin deku, ale když jsem je oblékla, padly jako ulité...
 Tak žádná deka, ani nic podobného, ale můj originální kousek na jaro !!!



Radost, radost radost...


Miluju jaro a miluju malování !
Moc se těším.
Na ještě větší teplo a na další moje kouzlení štětcem...

Krásný večer přeji . Andrea



Žádné komentáře :

Okomentovat