úterý 15. března 2016

KYTKY A KYTIČKA

Dnes jsem kromě šití vázala kytku pro moji kamarádku a moji učitelku angličtiny v jednom :-)
Vím, že má ráda kulaté kytky, ne moc velké.
Takže jsem zkusila něco zcela jiného než doposud.
Je to tedy spíš kytička, než kytka :-)




Koupila jsem narcisky, jak mi krásně voněly už po cestě domů v autě...nádhera !!!
Vytvořila jsem jednoduchom moderní vazbu, koruna kytky je obtočena drátem s bílým lýkem.
Kytka je to maličká, ale možná udělá velkou radost :-)

A když jsme v tom kytičkování, přidávám fotky kytic, co jsem vázala dřív.
Tahle kytice byla pro paní učitelku, co nám odcházela ze školy.
Adrianka je tu vyfocena pro ujasnění velikosti kytky.
Tuhle, téměř vánoční kytici jsem vázala loni .
Kytice byla obrovská a Adrianka měla co dělat, aby ji udržela.
Tuhle kytici si už moc nepamatuji, ale při vkládání fotek mě zaujala:-)
I stupňovité kytice, pokud se neudělají jednostranně, mohou být krásnou dekorací a dárkem.



Jaké kytky máte nejraději?

Krásný večer. Andrea



Žádné komentáře :

Okomentovat