neděle 13. března 2016

HANIČKA A NOVÝ FOŤÁK



 Dokončila jsem Haničku !
Je to snad největší panenka, co jsem doposud šila.
Je obrovská  a stála mě hodně času. 
Ale výsledek stojí za to.
Samozřejmě ji Adrianka nechce dát z domu. Ostatně jako každou novou panenku, kterou vyrobím..






A dočkala jsem se nového fotoaparátu... Zatím tedy nemám moc ponětí, jak se s ním fotí, ale zkouším...
Zkouším a srovnávám a přicházím na to, že další věcí, co mě asi bude hodně bavit, bude focení...:-)

Hanička ve jedné fázi šití - v negližé a zkoušíme účesy :-)

Srovnání -  první fotka mým novým foťákem, druhá mým telefonem, který jsem používala na všechny fotky doposud.

Zkouším , zkouším a zjišťuju možnosti mého nového kamaráda značky Canon :-)


Zítra Hanička putuje ke své velké Haničce do Prahy.
A já se pouštím do další tvorby....
Přeji krásnou neděli. Andrea

Žádné komentáře :

Okomentovat