pondělí 21. března 2016

CHYSTÁME SE NA VELIKONOCE



Letos jsem měla v plánu zkusit netradiční
barvení vajec, ale zřejmě to nestihnu...
Normální věc u mě.
Ale, aby i nám domov připomínal, že se blíží jarní svátky,  s dětmi jsem nabarvila vyfouknutá vejce,  ( která jsem si chystala na svůj neuskutečněný experiment ), akrylkama...
Zábava aspoň na chvíli...
I když tedy nabarveno kromě vajec , stolu  a našich rukou, bylo i oblečení :-)


Po zaschnutí barvy na vajíčkách jsem pomocí pásky, ze které jsem si přes hrdlo sklenice udělala mřížku, vytvořila aranžmá z látkových květin...

A jsme tedy nachystaní, Velikonoce mohou začít:-)

Barvíme...nejen vejce
Nabarveno...
I tepláky prošly změnou...
Aranžujeme...
Aranžmá
Aranžmá
Krásný večer všem, děkuji za návštěvu. Andrea

2 komentáře :

  1. A my už jdeme konečně také na to Velikonoční zdobení. Je super, že tím současně bavíš i děti.
    Pěkné svátky.
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Marky :-), svátky jsme si užili, většinou bez připojení, tudíž reaguji až teď :-). Andrea

    OdpovědětVymazat