středa 10. února 2016

RADOSTI

Koza


Ne každý den je důvod  k radosti.
Dnes byl.
Slibovaný výlet vlakem do Prostějova a návštěva KOZY.
Přestalo nám pršet, takže to byla jedna z prvních velkých radostí.
Další radostí bylo, že i moje věčně nad jídlem ,,ufrflané" děti si  samy vybraly z nabídky a dokonce i snědly...



Kromě jídla se mi v interiéru zamlouvaly některé detaily řešené s hravostí.
A moc se mi líbila firemní krabička určená na rozvoz jídla.
Dobrý nápad.


Skládací krabička na rozvoz jídel


K dalším velkým radostem dnes patřil i nákup věcí, které běžně nenakupuji. Nemám to ráda.
Ale dnešek byl o dělání radostí :-)

mikrofon, míčky

Takže celý vagon po cestě domů poslouchal song naší zpěvačky a kluci vymýšleli, na co jsou nejlepší háčkované míčky.

Radost...
Slib, že na další výlet vlakem se nebude čekat několik let.


PS.
Kromě toho všeho jsem v jednom knihkupectví objevila omalovánky pro dospělé.
Tip na legrační a neotřelý dárek k Valentýnu.
Koupila jsem a směju se :-)

malá ukázka z omalovánek, některé stránky jsou pikantnější, zejména pro muže, ale nepublikovatelné na blogu, který mohou číst i děti...





Krásný  večer. A


2 komentáře :

  1. Krabička je super!!! Díky za inspiraci.
    A dělat si radost - naprosto souhlasím...
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Marky, je potřeba si na tyhle věci udělat čas, že...?

    OdpovědětVymazat