pátek 19. února 2016

PRÁZDNINOVĚ

  Jarní prázdniny...

 

Nakoupené látečky, koženky a další potřebné věcičky s krásnou iluzí, že něco zvládnu vytvořit i během jarňáků...:-)

 



Ze svého oblíbeného kadeřnictví v Nitře, kam jsem šla původně na melír, jsem odešla s vlasy kratšími o 20 cm... a pak jsem začala opět držet dietu ...


         


Zkoušela jsem nový druh  panenky ... těším se , jak bude vypadat hotová


Jeli jsem si zalyžovat , překonala jsem sama sebe a sjela  ,,drsnou" červenou :-), bohužel počasí se zimnímu moc nepodobalo, pršelo a to se nedá vydržet dlouho...
Další zkoušení úpletové měkoučké panenky...

Jsem ráda, že se mi podaří zachytit některé momenty...chlapi si většinou přejí syna, když se narodí dcera, objeví v sobě nevídané schopnosti, že jo...



TAK,  JARNÍ  PRÁZDNINY  POMALU   KONČÍ,  KROMĚ  TOHO,  ŽE  JSEM  NESTIHLA  ANI  TŘETINU  TOHO, CO  JSEM  MĚLA  V  PLÁNU,  JSME  SI  JE  SPOLEČNĚ  UŽILI  :-)



 

2 komentáře :