sobota 16. ledna 2016

VÍKENDOVÝ KLID...

Snažím se...ale okolnosti mi nejsou moc nakloněny...
Firemní večírek v Parbubicích padl. Místo toho mělo být příjemné posezení s přáteli v blízké pizzerii. I to padlo. Prostě plány se dělají, musí a měly by se dělat...a pak se člověk přizpůsobuje tomu, co je nejdůležitější.
Nemocný David.
Tak se mezi vařením čaje a měřením teploty snažím ten víkend aspoň něco vytvořit
Opět se mi stalo, stává se mi to poslední dobou čím dál tím častěji, že jsem začala šít panenku, kterou jsem slíbila už někdy na podzim loňského roku, při tom jsem si uvědomila, že vlastně ani nevím, komu jsem ji slíbila. Ve zprávách jsem nedohledala. To je ten můj chaos ve všem...
Budu se muset polepšit. Takhle to vážně dál nejde...
Ale neztrácím naději, že se polepším a tohle je naposledy, co se mi to stalo :-)

Krásný sobotní večer přeji všem.




4 komentáře :

  1. Paletky a barvičky. Jak lákavé!
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak ty hlavičky připevníté k tělíčku ? Jsou krásné, ale ty obličejíčky bych nevedla,jste moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám, chtěla bych během brzské doby nafotit a vložit postup, jak se panenka, nějaká jednoduchá, vyrábí. Takže nakoukněte, snad Vám můj postup pomůže :-). A

      Vymazat