sobota 9. ledna 2016

NORMÁLNĚ NENORMÁLNÍ...




Žiju obyčejný život.
Starám se o svoje velmi energické děti...
Moje nesystematičnost mi způsobuje stále problémy všude, stále něco hledám, zapomínám, nestíhám.
Do toho mám svoje sny, myšlenky a spoustu plánů.
Největší sen od malička byl stát se módní návrhářkou. To se zřejmě neuskuteční...i když někde v hloubi duše...
Ale mám ještě dost věcí, co mě hodně baví, tak je dělám...


6 komentářů :

  1. Milá Andrejko, přeji Ti hodně výdrže a Tvému novému sympatickému blogu milé čtenáře. :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko, vítám tě tady mezi námi ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Andrej, opravdu moc krásné panenky a panáčci, dýchá z nich cosi teplého, příjemného, mají krásný uklidňující pohled. Držím Vám palce, ať se Vám Váš sen splní, ale zase rozdáváte hodně lidem a dětem radost :-))Rozdávat krásno je dar, který má málokdo, a to je štěstí :-)Hanka z Duchcova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Hanko, děkuji za milý a povzbudivý komentář. Budu ráda, pokud zde naleznete potěšení pro oko, třeba i inspiraci. S tímto Blogem začínám a jsem ráda za každou milou odezvu :-). Přeji krásný den. Andrea

      Vymazat